en kväll på vinden

jag har spenderat min kväll på vinden. bland kartonger, damm, mörker och skrot.
men jag klagar inte, jag älskar vindar. man hittar så mycket saker som man inte sett på flera år. tog ner en hel drös med gamla dagböcker som jag ska snoka igenom, gamla kläder som man kan sy om och en snygg matta som bara låg där och skräpade.

jag hittade även en bunt med massa gamla LP-skivor och jag var bara tvungen att ta ner två av dem.
en riktig flowerpower skiva med blommor och färger och tre otroligt fula killar med flufffrisyrer. galet snyggt att hänga på väggen! och en till skiva som hette "Oh happy day" med en massa sjungande negrer med kritvita tänder. Den var också galet snygg. jag tror att jag ska göra en LP-vägg.
Har en till LP som jag köpt på gengåvan - Andrew Lloyd webber. med alla hans verk. och vem vet, den kanske kan vara värd ett öre. : )


Imorgon ska jag och min vän mimo fara till hennes sommarstuga och lata oss.
eftersom att vi lever i den lyxen att mimo har egen badstrand samt brygga så antar jag redan nu att vi kommer beslagta den under hela vår tid i stugan. vi ska bada, sola, läsa, äta glass och bada ännumer. bada näck är någonting man aldrig kan motstå, vi har haft våra stunder, natt som dag brukar vi simma runt. ingen märker. Det finns nog ingenting bättre helt enkelt.

emem

Kommentarer
Postat av: A

mä....skriv inget om mig då :(

2006-07-05 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback