Gårdakvarnar Och Skit

Jag har ingen aning om hur länge Håkan Hellström - Gårdkvarnar Och Skit låten har funnits. Jag hade iallafall inte fått upp ögonen för den innan en vän skickade den över msn. Nu spelas den om&om&om igen. Den har iallafall borrats sig in i mina öron och snart kan jag säkert hela texten utantill.

Om några timmar ska jag och min kära väninna maria fara till hennes sommarstuga i kil och göra det vi alltid gör där - ligga på bryggan i flera timmar och steka. Ibland springer det ut lite skitungar på bryggan och gör kanonkulor ner i vattnet. I flera timmar kan de hålla på så. OCH JA, DET ÄR SÅ STÖRANDE!
Kan de inte förstå att vi väldigt vuxna, kvinnor inte vill bli nerstänkta när vi solar?
Jag måste passa på att be om ursäkt till min mor för att jag var en sån pain-in-the-ass när jag var liten och vi var på stranden. Fanns det något roligare än att springa i vattnet, upp på stranden och ställa sig brevid sin sovande mor och sen dra ur vattnet ur sitt hår ner på hennes mage? Förlåt mamma, nu förstår jag!

MEN! innan jag slukar i mig den vanliga dosen  av sommarstugan ska jag till min kära Andreas och fira hennes (skrev jag hennes? jag mena hans) syster som fyller år. Hoppas man får bullar! Jag gillar bullar.


emem
grattis Jasmine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback