heja värmland

Igår när klockan slog 17.00 satt jag fortfarande i myskläder. Hade planerat en lugn kväll tillsammans med min tv tills min vän Martin skriver till mig på msn;

"Vad ska du göra ikväll?"
"Nä, ingenting. Du själv?"
"Jag har tråkigt, jag vet inte vad jag ska göra."
"Hehe, så du vill komma hit alltså?"
"JAPP!"

Och så blev det. Lilla Martin tog 22.30 bussen ifrån stockholm och anledde till Karlstad 02.25.
Då åkte vi hem och såg Smala Sussie som han är ett stort fan av. Jag imponerade på honom med min värmländska.
Idag åkte vi ner till stan allt för tidigt. Jag var trött i hjärnan och tänkte inte på att det var rätt att åka till stan när klockan var 12.30 när hans buss går 17.20. Iallafall så traskade vi runt på stan, fikade, spelade biljard och lufthockey. Jag som inte hade träffat Martin på ett år och sex månader (Då han för första gången tog en spontan resa hem till mig) tyckte att det FETTnice att få träffas en stund, även om det ens inte varade i ett dygn :P


emem




go i hövve
i torsdags

Kommentarer
Postat av: lofta

fett nice /drunk lofta

2006-03-26 @ 05:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback