to do before i die

  1. Mjölka en ko
  2. Vara vaken i sju dygn
  3. Lära mig spela gitarr
  4. Ta på ett par silikonbröst
  5. Tatuera någonting som jag sen ångrar
  6. Ha dreads
  7. Föda ett barn
  8. Springa lika långt som vasaloppet
  9. Hoppa bungyjump
  10. Prova på att vara sopgubbe för en dag
  11. Äga ett företag
  12. Lookalike Carrie Bradshaw
  13. Bo i Paris
  14. Stå i ett rum fullt med ballonger
  15. Skjuta upp en nyårsraket (nej, jag har aldrig ens RÖRT en!)
  16. Dricka fem koppar kaffe på raken
  17. Bära en get
  18. Spela in en screamo-låt
  19. Gifta mig med en gamling och sno hans pengar
  20. Vandra i en djungel
  21. Bjuda mimo på en resa
  22. Flytta ifrån Karlstad
  23. Sno väskan från en tant på stan och sen lämna tillbaka den och be om ursäkt
  24. Gå utklädd till en kyckling på torget
  25. Nobba prinsen (eller någon annan mäktig man)
Well. Jag fyller säkert ut min To Do lista snart ;D

ÄLSKAR

Kommentarer
Postat av: Sara Roos

Haha, fy vad roligt! En sån vill jag också göra! dock en lite mer uppnåelig ;) hö hö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback