hemlig älskare.

Jag har en hemlig älskare som jag träffar varje dag. Direkt när jag slutat sticker jag till min hemliga älskare. Jag snackar om sex & the city naturligtvis. Jag trodde att jag skulle kunna hantera mitt beroende men det går helt enkelt inte. Jag tittar när jag kommer hem från skolan fram tills natten. Jag har haft min box sen i måndags och är redan på andra säsongen. På nätterna sitter jag ihop kurad i mitt täcke med mackor överallt i sängen. Mamma har frågat mig vad jag egentligen gör på nätterna, varför jag är uppe och rantar. Jag brukar kontra med att jag antagligen käkar mackor i sömnen. Jag tror inte att hon har gått på det. än...


Kommentarer
Postat av: A

:o Hemlig älskare?!?!?

2006-09-15 @ 14:04:44
Postat av: mimo

Jadu... det var väl för väl att vi gav dig den där boxen. Vad skulle du annars ha för anledning att hetsäta på nätterna? :D

Postat av: Sara

hahahahaha!!! du är ju för söt :)

2006-10-02 @ 17:35:26
URL: http://sararoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback