åh nej!

Tusan. Nu har mor&far varit ute och seglat i en vecka och nu är det alltså första gången på denna veckan som jag ska sova själv. Och jag hatar det. just på grund av att jag är så himla mörkrädd och jag måste ha någon som beskyddar mig, någon jag kan klänga på, springa efter och bara stå ett steg bakom. Och om personen går på toa måste jag nog tyvärr följa med, sitta i badkaret eller stå bakom drapperiet, för alla uppskattar ju inte sällskap på toaletten. Tyvärr verkar det som om jag måste klara mig själv.

Och något annat läskigt, har ni tänkt på att man kan tänka två tankar samtidigt? Jag gjorde det igår kväll när jag låg i soffan. Jag tänkte en tanke typ (hittar på något nu) "Oj det regnar ute" typ en hög tanke som man verkligen tänker att man tänker och man tänker varje bokstav, typ som att man hör orden för det är så högt. Samtidigt som jag tänkte det så tänkte jag en annan tankte, typ en mörk tanke, inte alltså en mörkond tanke utan bara en tanke med mörkare tankeröst som typ löd "Jag måste ha ett paraply så jag inte blir blöt" som var lite tystare än den högljuda tanken. Och jag tänkte allt samtidigt. Förstår du?

image116

visst ser vi ut att ha det riktigt roligt?

Kommentarer
Postat av: Alma

underbara du!

2007-08-18 @ 12:00:32
Postat av: malin

hahaha, jag hör verkligen din röst när du försöker förklara det där :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback