en riktigt ledsam dag.

jag provade tusentals kläder, besökte varje affär minst tre gånger, både på bergvik och i stan. andreas shoppade loss som paris hilton själv och jag då? INGENTING. jag hittade absolut ingenting och jag är så ledsen. tillslut började det klia i mina fingrar så jag köpte mig några trosor och ett diadem och en cola. det var allt. så nu ska jag på stan imorgon också, och verkligen snigla runt i varje affär, för jag MÅSTE shoppa.


punkt slut.


såhär såg jag ut innan jag åkte till stan, fasligt munter.

men tji fick jag!


Kommentarer
Postat av: malin

stackars lilla ememen. jag tycker faktiskt synd om dig. dumma affärer som inte har tillräckligt med snygga kläder! ska vi slå lite på dom? spotta lite också?

Postat av: nusse

stackars liten då...

2007-08-27 @ 10:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback