HÖR UPP!

JAG BEORDRAR ALLA ATT LADDA HEM LINAS KVÄLLSBOK!!! JAG SKRATTAR SÅ JAG KISSAR I SÄNGEN!!!
ÅHH SÅ KLOCKREN!!!!



"jag har rört vid en mänsklig batong. fast jag såg den aldrig. hade jag sett den hade jag nog sprungit därifrån"


"Vad är det för fel på mig? Var ska man pilla? Var ska man gnugga? Och vad gör man med en mänsklig batong?? Det här går inte längre. Det enda jag kysst är ju mitt eget armveck. Jag är en okysst och allmänt ointressant oskuld. Tänk om jag dör som oskuld. "Här vilar Lina Berglund med mödomen i behåll". Nä, nu måste det faan hända något."

Kommentarer
Postat av: Alma

EMEM!
Jag har hittat en till med samma humor som jag! Linas kvällsbok är LÄTT bästa filmen, jag rekomenderar den till alla. Ändå är det bara jag och en tjejkompis till som fattar det hysteriskt roliga. Inte nog med att värmländskan verkar ligga otroligt nära till för mig för när jag ser filmen så pratar jag så en vecka framöver (jag tänker tillomed så nu!) utan du förstår skämten!! haha
'Jag parade ju ihop dig med Danne bara för att jag skulle få Lillis, men SKÄMT! Fast hellre du än Carro faktiskt'
eller
när Carro läser om hamstrar, hahahahahahhahaha! Hon är så nonchalant 'någon som vill klappa?'
HEJA DIN HUMOR EMELIE!

2007-08-19 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback