"jag skulle kunna dra en runkis just nu, det är som att klia sig på ryggen, alltid lika skönt!"

Jopp. Såg Linas Kvällsbok idag igen, jag var ju bara tvungen. Så om du inte tog till dig utav min senaste uppmaning så tycker jag att det är dags att göra det nu, ladda ner den ögona bumms.

Och jag måste få beklaga mig lite... det här med två jobb... Stackars mig. Nä, jag pallar det inte längre. Flänga hit och dit. Men hela nästa vecka är jag ledig! Jag har faktiskt tagit mig den äran själv, måste ju få ha lite semester. Och sen så är det såhär va, att ena jobbet verkligen vill ha mig för sig själva för jag, emelie nilsson, är en sådan kung på att prata i telefon så att jag får löneförhöjning om jag kladdar ner några krummelurer på pappret där det står HELTID.


HAHAHAHAHAHAH, JAG FES VÄRSTA FISEN!!!! OCH DÅ SNACKAR VI VÄRSTA FISEN!!!!
tusan vilken dålig magdag jag haft.
det det måste vara toasten som spelar mig ett spratt!




"Jag parade ju ihop dig med Danne bara för att jag skulle få Lillis, men SKÄMT! Fast hellre du än Carro faktiskt..."



en av mina bättre sidor. Mycket nöje!

Kommentarer
Postat av: Alma

hahahaha! me like

2007-08-29 @ 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback