mina bananer och herrar

får jag lov att pressentera sveriges största banan;



Jag blev helt förvånad när jag hittade den i väskan, okej, jag vet att min väska är full med skit. (plåster, pennor i olika färger, en sax, lösa huvudvärkstabletter och en massa tuggumipapper och TYDLIGEN en banan också) Nåväl, jag hittade bananen, smask, perfekt! Jag är ju faktiskt hungrig om jag tänker efter, så jag började käka och käka och käka, det tog mig hela resan till stan att käka upp bara halva bananen och sen så orkade jag inte mer. Så jag tänkte; "denna banan är påtok för stor för att slänga, bäst att jag sparar den i väskan så jag kan visa för mina vänner" Andreas och Patrik tyckte tydligen att jag var asäcklig som hade sparat en halvbanan i väskan, men nejdå, det var värt det!


Igår bjöd jag också hem mina två män på kräftskiva.
Vi åt tills vi blev helt röda i ansiktet (eftersom att vi åt riktigt länge. Det är ju inte direkt en barnlek att äta kräftor, klor ska sugas ur, bajsranden ska rensas och det ska sugas och slörpas lite här och där) Jag tror jag åt mest.




Jag hoppas på Sthlm nästa helg, träffa min toffla, kramas lite med henne och sen gå på en fototräff. Jag ska dra med mig Magnus, fast det vet han inte än. Så hej magnus om du nu läser detta! Nästa helg ska vi till Sthlm!

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag vill träffa dig och säga hej emem!!! :O

2007-08-12 @ 22:25:14
Postat av: malin

vill du leka med mig nånting i helgen? lørdagen kanske jag inte kan, men fredagen? jag ær sækert hemma till sju iallafall (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback