salig blandning.

Bejkon.
Min nya favoritsyssla är att steka bacon och jag är en riktig expert på det. Det är så flottigt och fettigt och jag bara slukar i mig det som det vore soppa. And I'm loving it. Kanske borde sluta ändå, det är ju trotts allt väldigt mycket fett. Fast å andra sidan behöver jag lite fett.

Iallafall köpte jag mig ett par wounderbara skinnskor idag. LÖV LÖV LÖV. I förrgår blev det höst, japp, i förrgår. Jag sprang till bussen, i klänning, för det såg ju så varmt ut ifrån mitt fönster men ack så fel jag hade. Jag frös som en blådåre och det blev inte bättre. Eftersom att jag och Andreas hade planerat att åka hem till honom så gjorde vi det. Klev av bussen och knallade upp mot hans hus.

Andreas kläcker; Åh skit! Jag har glömt hemnyckeln.

Så vi började ringa runt till alla hans femtioelva syskon - ingen var i närheten, ALLA var på bergvik för att STORhandla. Alltså, hela familjen var borta och där stod vi i höstvädret och frös arslet av oss. Men iallafall, att handla kan väl inte ta så lång tid, en timme - Max!
Så vi sysselsatte oss genom att köpa godis och lite till godis, och yttligare lite. Tillslut frös vi så mycket att vi gick hem till Björn för att vänta där. Och vi väntade allt. Efter tre och en halv timme beslöts sig familjen Werling för att det räckte med att handla och åkte hem.

Jisses, ofta man köper mat i tre och en halv timme. Nejru, jag ska att ge igen någon dag, Andreas.



Stor dag imorgon. Hemlis - Säljutbildning om frisörprodukter - träffa Yonna som OCKSÅ flyttar ifrån Karlstad.
Jag är avis. 


såhär såg jag ut idag typ.
Mycket nöje!

Kommentarer
Postat av: andreas

Du måste ju berätta att jag hittade nyckel i min jackficka sen när vi väl var hemma...hahahahah :D så vi var utelåsta helt i onödan. :) Puss

2007-08-30 @ 09:59:51
Postat av: Alma

Men oj oj oj. Tur att ni hade varandra iaf :)

2007-08-31 @ 10:28:28
Postat av: malin

men åh, dumma andreas! jag hade blivit helt förtvivlad! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback