stackars svensk

Hej!
Idag har jag och malin varit och shoppat. Nej men vad skriver jag? Sitter jag här och ljuger... Jag börjar om;
Hej! Idag har malin shoppat och jag har varit hennes assistent - "Åh, så snygg, ta den!" "Dom där måste du bara ha!" "Köp!!" Och malin har gjort som jag har sagt till henne. Nu kanske ni undrar varför hon verkar så tät. Jo det kan jag berätta. Malin har ju gått och blivit norska de senaste veckorna. Och norskor likaså norskar tjänar mer än okej. Så malin är glad norska och jag är ledsen svenska. Men jag är glad för hennes skull ändå. DOCK avis. Ni skulle sett den röda skinnjackan som hon slängde pengar på.

Buhu!

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA ;D stackars lilla ememen. det är inte alltid så lätt att vara svensk i denna värld. men dom tur är så ligger norge väldigt nära tillhands :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback