Surprise!

Emelie Nilsson a'La pirogmästare!

Efter att ha blivit utskrattad av Lofta för att jag aldrig lagar mat. Så ryckte jag mig själv i örat och släpade mig iväg för att köpa jäst, Här ska bakas!

Det är såhär förstår ni, att jag lagar aldrig mat. Min mamma lagar. Och när min mamma inte är hemma så finns det heller ingen mat hemma. Och finns det ingen mat så finns det ingen Emelie som äter något på hela dan.
Lofta ringde; "Hej, vad gör du?"
Jag; "Jag gör mat"
Lofta; "NEHEJ? GÖR DU MAT?
Jag; "jo... ja.."
Lofta; "OMG, jag trodde aldrig det skulle hända"
Jag; "Nä, inte jag heller... Jag värmer mat... ur bunkar... som mamma har lagat och lagt i kylskåpet... hon är borta i två veckor"

Så då sa Lofta att hon kommer gapa stort den dagen hon får reda på att jag lagat mat själv. Så Lofta, detta är tillägnat dig. JAG HAR LAGAT MAT. OCH INTE BARA MAT, JAG HAR BAKAT! JAG HAR BAKAT PIROGER ELLER MINIKALZONE ELLER YOUNAMEIT! :D och goooa är de också.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, det var värst. bjuder du? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback