uppdatering av mitt liv, för alla intresserade.

Riktigt trevlig dag idag alltså. Första dagen med vårt nya projekt på jobbet. Att sälja C-book (frisyrbok) till frisörer skapad av Johan Bergelin. (för er som inte vet är en av sveriges ledande frisörer och fotografer, fått guldkammen och jobbar tillsammans med toni & guy) Grymt skoj tycker vi flickor som säljer (vi är fyra görls) efter som att vi kommer då få en varsin klippning och färgning var (värde 4000:-) av honom. NA-NA-NA-NA-NAAA. Se upp för mina vifftande öron!

När jag kom hem la jag mig i sängen, somnade direkt. Vaknade av att mamma sa att vi skulle på bio, ÅH NEJ SUCK. Jag vill inte lämna min varma säng, gosi gos. Men så blev det iallafall trotts att jag protesterade ett tag. Först åt vi på score och sen såg vi Irene Huss - Tatuerad Torso. Riktigt bra om man gillar deckare. Rekomenderas varmt. Den får nog faktiskt 4 st E av 5. (E = mitt pris då, typ)

Imorgon ska jag och malin ta en riktig stan dag. Iallafall så har jag fått för mig det. Känns finnemang, även om jag smyghandlade lite kläder idag. Jag längtar!

Just nu känner jag mig lycklig. Väldigt lycklig.


här har ni min blåhårige vän malin.

och här är jag, typ.


Som vanligt mina vänner; MYCKET NÖJE!

Kommentarer
Postat av: Alma

:O Wow, häftigt ems! Hur ska du klippa/färga det då? Beslutsångesten måste vara enorm med tanke på att det inte är ofta man får chansen till en sån haircut. Eller det kanske bara är jag som lider av grav beslutsångesst? ^^ hihi
saknar dig! <3

2007-09-01 @ 08:41:16
Postat av: emem

haha oj. ingen som helst aning. jag ska nog klippa topparna. haha :D annars brukar jag klippa mig lite hur som helst, men nu vill jag ha långt så jag står imot alla frästelser om tuppkam osv ;) haha

Postat av: malin

nejnej, klart att du ska kapa på det när du har chansen av ett riktigt pro! ojoj, det blev inte alls stans idag :( ska vi ta bergvik imorgon eller kanske stan på måndag? om du har tid? eller du kanske vill möta mig i stan på tisdag efter min ARBETSINTERVJU PÅ CARLINGS?! ;) mihhhiihihihi. pussi. (L)

2007-09-01 @ 19:36:47
URL: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback