12årig pojkvän

Igår gick jag och la mig klockan halv nio, jag försökte tvinga med mig Andreas men han gick inte riktigt med på det, men han kunde natta mig, sa han. Och om han nattade mig, jisses. Killen kan verkligen natta, kanske inte helt på ett sätt så att man somnar, utan mer håller en vaken. Först skulle han sjunga en godnattvisa, byssan lull. Men varannan mening försvann ut i bara mummel då han inte kunde texten. VEM kan inte texten till byssan lull? Och han ska ha gått musik, bullshit.

Sen gick han över från byssan lull till en godnattsaga som handlade om en snigel som bodde i en skog. En dag kom en varg och knackade på och ville låna köttbullar, efter mycket tjat om de där himla köttbullarna visade det sig att vargen egentligen var en jägare som ville skuta snigeln. Snopet (!!) Han borde börja skriva barnböcker!

Klockan blev nio och då drog han ut och spelade guitar hero istället, GÖTT! Så jag somnade. Och vaknade, halv fyra av att blåsan var stor som om jag vore gravid. Jag hittade Andreas ute i vardagsrummet, framför datorn, HALVFYRA. Vad är felet på skitungen? Att sitta vid datorn tills klockan är halv fyra på natten var något man gjorde när man var frän 15åring, och så fort mamma gick förbi ens rumsdörr för att kissa så släckte man skärmen och höll andan, hoppades på att ingen skulle skriva på msn, för man hade ju kvar pling-ljudet på den tiden. Men han hann inte släcka skärmen, för vad skulle det tjäna till? Jag märkte ju ändå att han inte låg i sängen brevid mig.



Här har ni min vackra stad, oslo;
image188

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint han nattar. x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback