50 cent på backen bara sådär!

och det är väl klart som tusan att jag och andreas inte har vunnit 100 000:- på norskt lotto. men det är så förstår ni, att när man har så många läsare som jag har i bloggen och man aldrig får några kommentarer förutom från tråk-malin och tråk-amanda så blir man lite desperat. man vill ha respons, feedback, som man alltid får av norrmän, men aldrig av svenska. himla skitsverige! så, förlåt om jag ljög för er. men jag fick iallafall TVÅ kommentarer. alltid är det något. HÄ - HÄ.

jag funderar på om jag ska åka till Vinderen till Jeppes restaurang och hämta karin. jag dör efter sushi och jag har funnit en jag kan dela mitt beroende med, även mitt beroende av guitar hero.
såhär blir det om man blandar karin+sushi+guitarhero

Och såhär blir det om man blandar Andreas + oslos kändis hotel = 50 cent!
Andreas blir polare med G-unit och fixar in både han och mig på gästlistan, backstage, går in före alla andra från baksidan av konsären.

Här har ni honom, en riktig mc steamy!


Mycket nöje!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha dum jag är då som inte läste det hära först :p vatusan :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback