julafton

Och jag är som ett litet barn på nytt. Jag tänkte nästan tjuvkika i min julstrumpa, men jag höll mig, jag tänkte, jag är ju inte 5 år längre, även om man så kan tro det.. Men rättare sagt; Jag BEHÖVDE inte tjuvkika i min julstrumpa för att få reda på vad det var. När jag hade släkt alla lampor och lagt ned datorn på golvet hörde jag ett ljud. Konstigt ljud, det lät som tick..... tick.... Och jag la mig på golvet för att höra om det kanske var datorn som kanske höll på att explodera. Nä, inte ens elementet verkade ha fel på sig. Det kom ifrån sängen, ifrån JULSTRUMPAN. Oh jo men visst var det en klocka där. Så nu varje morgon kommer jag väcka upp till Homer Simpson och meningen "If you don't do anything... You'll never make mistakes"

Att slå in paket är det bästa jag vet; såhär blev dem iår.


image189


image190


God Jul på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback