en till lista, i brist på annat.

PERSONLIGT

Vad heter du: Emelie

Vart bor du: Karlstad

Hur lång är du: 170 cm

Ögonfärg: blå

Hårfärg: Tjaskigt brunt som snart blir mörkare




SENASTE PERSON SOM:

Du sov i samma säng som: Andreas

Du pratade med: Någon som jag försökte sälja kalle anka tidningar till

Du gick på bio med: Andreas, i fredags (harry potter)

Som såg dig gråta: Det var nog Andreas

Skällde på dig: Det var nog Andreas det med :) haha





HAR DU NÅGONSIN:

Sagt ?jag älskar dig? och menat det: Ja

Bråkat med ditt husdjur: Om jag ens hade ett husdjur hade jag bara gett den kärlek.

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja när jag var liten och svår

Är du ensam nu: Nä, jag har mina arbetskamrater här ju

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: "bäst musik just nu, rix fm"

Vill du gifta dig: Javisst

Vill du ha barn: Javisst





XTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: Att jag blir en misslyckad människa som jobbar som telefonförsäljare när jag är 50

Vilka kläder sover du i: Trosor & t-shirt

Vart vill du gifta dig: Olika varje dag

Vem hatar du verkligen: Ojoj, det kan jag inte avslöjja här ;)

Har du ett jobb: Mmm...

Gillar du att ha folk omkring dig: Japp. Men jag älskar att vara ensam också.

Är du ett hälsofreak: HAH! toast, toast, toast.

Har du någon tatuering: Fjärill, körsbär

Har du någon piercing: Bröst, tragus, navel, öron




DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nä

Köpt någonting: Ja, en cola på pressbyrån

Varit sjuk: Nä, bara snorig

Sjungit: Ja, opera i köket

Sagt ?jag älskar dig?: Ja

Velat säga till några att du älskar dem: MALIN!

Träffat någon ny: Ja

Saknat någon: Ja

Kramat någon: Ja

Kysst någon: Ja





VILKEN

Tidning läser du: Solo, Cosmo och Vecko-revyn, Elle!

Buss åker du oftast: 54, 15, 14, 20, 31

Frisyr har du: Öh, ful ären

Dag fyller du år: 11 sept





SENASTE

Film du såg: Någon film om någon man som träffade sig själv som ung tjockis

Sak du stal: Denna lista ifrån Malin 

Mat du åt: Felix, Findus eller Fenix matlåta med pasta och skinka

Gången du åt en 7-eleven korv: Måste varit senast jag var i sthlm

Kommentarer
Postat av: malin

JAG ÄLSKAR DIG MED! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback