Ingen rubrik idag.

Idag har jag sett på 16 Heroes avsnitt. Ja, kalla det liv. Men, vad gör man när man är så besatt att man kollar på avsnitt efter avsnitt och de enda gångerna man lämnar sängen är när man ska gå och slå en drill eller gå till köket för att leta efter något att mumsa i sig. Idag är det den sista dagen i mitt slöa liv. Imorgon ska jag rycka upp mig, Javisst!

Och kära läsare. Jag funderar på att lägga ner det här med blogg. Efter att ha sett att statistiken ligger runt 40 läsare var av NOLL, SERO fäller en kommentar eller en tanke om vad jag skriver så tror jag att det är dags att lägga ner datorn och go back in the days lite. Med andra ord - köpa en dagbok och skriva där istället. Vi får väl se...

Sluta, eller inte sluta. det är frågan.



slänger upp en bild också, det var länge sedan. Mycket nöje!



emem

Kommentarer
Postat av: Alma

Våga inte sluta! Det här är ju mitt dagliga nöje :)

2007-07-02 @ 01:26:25
Postat av: malin

neeeej, inte sluta skriva blogg, vad ska jag då göra om dagarna? :O :D

Postat av: emem

haha aow. tur att jag har er två små trogna läsare! PUSS på er, älmish och malinenenenene.

2007-07-03 @ 23:50:18
URL: http://emems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback