jag vill inte ha kalle, jag ska skilja mig.

Så kan det låta när man ringer och vill kränga kalle anka till någon. Det är nästan hemskt vad folk är öppna för en när man ringer. Snälla, jag vill inte veta att du ska få ett nytt hjärta. "Jo Jaha, Grattis.. ehum". Ja, verkligen skitkul att du ska få ett nytt hjärta! Lycka till, hoppas att det funkar.
Och när den ledsna pappa säger att han inte kan köpa kalle för att han ligger i skilsmässa? Hoppsan kerstin! Stöter du på mig? Nej förlåt, gud så tråkigt. Jag beklagar... hoppas att du hittar en annan fru så att du kan köpa kalle av mig en annan dag.

Sen har vi ju dem som dog igår. OMG! Pinsamtpinsamtpinsamt. Okej att din man dog igår, men snälla, kan du inte säga att han är i egypten och tågluffar istället? Det blir så mycket lättare då.

Iallafall så skulle jag kunna sitta här och berätta mycket om vad man är med om när man sitter i telefon hela dagarna. Några kan inte snacka svenska. Några kan bara snacka engelska. Och då blir det ungefär såhär;

"Hello! My name is emelie and im calling from Kalle anka, ehum, donald duck.. well.. we have a erbjudande here. the children can try 6 magazines of kalle, ehum, donald. And its porto and fraktfritt. And we stop it for you after the 6:e"

Dålig på engelska? SÄG DET BÄTTRE SJÄLV DÅ NÄR DU ÄR UNDER PRESS!


haha.

Kommentarer
Postat av: Alma

din klockrena attityd var precis vad jag behövde just nu, du anar inte!
<3

2007-07-30 @ 22:45:24
Postat av: Lucas

Du e sjuk :)

2007-07-31 @ 17:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback