nej vet ni vad!

Nej, jag vet inte heller faktiskt. Har legat och klurat en bra stund nu på vad jag ska skriva i dagens intressanta blogg. Men min hjärna bara skumpar runt någonstanns innanför mitt skallben och jag tycks inte hitta den ikväll. Och så helt plötsligt så pling! Ojsan, nu skramlade det allt till där inne någonstanns. Frågorna ploppar upp, ni vet, de där frågorna som kan hålla en vaken en hel natt, Åh, nej, jag orkar inte;

Hallå! Satt inte ekorren i en gran? Ni vet ,"ekorrn satt i granen, skulle skala kottar.... hoppa han från tallegren" Han satt alltså i granen när han hörde barnen (haha, jag rimmade!) och då blev han rädd så han slutade skala sina små kottar och hoppade IFRÅN tallegren och bröt sin lilla fot. När blev granen en tallegren?

Och... Om nu superlimm är så super och fastnar på ALLT. Varför i hela friden fastnar det inte i tuben? Och varför finns det inte kattmat som smakar möss när alla kattägare vet att katter gillar möss.


Nej. Såhär kan jag faktiskt inte hålla på. Sätter på tvn istället. SKIT! Inga batterier, men haja! Varför trycker man hårdare på knapparna bara för att batteriet håller på att dö?



Hoppas att ni fick ut någonting utav min blogg, kan förstå att ni kanske inte blev klokare.
Nej nu. NU blir jag galen. VEM KOM PÅ ATT SÄTTA IN ETT S I ORDET LÄSPA?????


(såhär ser jag ut ni ikväll, helt hjärndöd och obotligt korkad)

Kommentarer
Postat av: mimo

HAHAHA HAHAHA HAHAHAHA jag älskar den biten om ekorr'n! <3

Postat av: Alma

haha hela du är en ren klocka. klockren

2007-07-04 @ 15:49:42
Postat av: malin

jag kan verkligen se dig framför mig när du grubblar på världens alla saker! :D

2007-07-04 @ 20:22:11
URL: http://castlebabe.blogg.se
Postat av: Lisa

Det där med limmet är klurigt! Men jag tror jag har en lösning! Limmet reagerar med syret när det kommer ut från tuben?

2007-07-06 @ 09:05:40
Postat av: emem

åhå! jo men visst, så kan det ju faktiskt vara :) Tack
Lisa! :)

2007-07-07 @ 13:18:07
URL: http://emems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback