underbara älskade

Louice.

Jag läste precis ett utomordentligt gulligt blogginlägg som Lofta hade skrivit om mig. Tyvärr så är jag inte så hajj på det här med att länka så jag kör den enkla vägen; http://lulu.blogg.se

Jag har nog aldrig funkat så bra ihop med någon person förr. Jag behöver inte vara någonting i hennes sällskap. Jag behöver inte vara bra på matte, springa 60 meter eller sitta och trycka på en mille på banken. Jag behöver inte ens spela balleallan i hennes sällskap. Jag kan vara precis som jag är; äcklig, ta allt för mycket smör på mackan, säga något urbotat korkat eller få ig på ett prov utan att hon säger att hon hade klarat det så mycket bättre. Det är just det jag gillar, det var de jag föll för.

Så när tiden är inne, Loft, så kommer jag upp till dig och hälsar på. Så ska vi göra allt det vi brukar göra. (Nej, inte sitta vid datorn i en hall) Vi ska göra emem och lofta saker. Äta nudlar kanske eller ta en fika och gråta helt öppet inför alla andra.

Jag saknar dig så mycket.





image106

Du är underbar!

Kommentarer
Postat av: Lulu

du är underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback