Välkommen John, kul att se dig!

Igår sov jag brevid mamma. Och då kom John genast och hälsade på. Tydligen så har han bättre koll på att min mamma existerar än att jag gör det, kanske för att hon är äldre och de har setts mycket mer än vad jag och John har gjort. Iallafall så somnade jag innan klockan 12 igår vilket är ett stort framsteg. Jag tackar mamma för att hon har så bra kontakt med John.
Nu får jag bara hoppas på att John inte bara hittar till mammas rum utan att han kan väl iallafall försöka leta rätt på min rumsdörr också.

Min far är ute och seglar Round Venern Race. Kul för honom, men ännu roligare för mig efter som att jag då sover i hans säng. Jag har tänkt att hota John, jag ska säga till honom att nu får han allt ta fram sina supernattmössor. Nivet, de blå mössorna med stora gula stjärnor på som är till för bråkstakar till barn som vägrar att sova fast att John säger till dem att de måste sova. Så nu får John ta fram supernattmössan och sätta den på min pappa och hans seglarvänner. För då somnar de ju på sjön. Och supersömnen gör så att de flera veckor senare vaknar och upptäcker att de har flytit iväg ända till Australien och då tar det ju faktiskt några veckor för dem att segla tillbaka till lilla Sverige... om de ens hittar tillbaka.
På så sätt kan jag behålla min sovplats brevid mamma och träffa John allt mer och mer.


Kommentarer
Postat av: nusssssssss

Inte kul och sova med mig då?

2007-07-24 @ 12:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback