HEJ!

Just nu känner jag mig otroligt glad. Inte bara för att jag har shoppat runt som en galning på stan idag, samt solat solarium, skrivit klart en fet uppsats som tog fyra timmar, köpt världens sötaste hudkräm på burk - summer love, fått en kärlekslapp av andreas, utan också för att jag fått min balklänning idag. Helt färdigsydd, liten och rosa!

Nu funderar jag på om jag ska lägga upp en bild på den.. men nä. Jag håller mig tills på tisdag. ^^





Igår var jag och min vän Malin och solade (igen) och på bussen hem hände någon hysteriskt kul.
vi går på bussen och var tvugna att stå för det var så mycket folk.
Gubbe längst fram: Hej söta flickor! Det finns en sitt plats där som du kan sitta på (pekar på malin) och du (pekar på mig) du kan sitta här i farfars knä! (klappar på sina lår)
Jag: Nej tack, det går bra ändå.
Gubbe: Jaha... för där finns en farfar till (pekar på en gubbe som också sitter långt fram) Du kan sitta i hans knä då! (pekar på malin)

Både jag och malin trodde att vi skulle explodera i skratt av äckelhet.

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHHA ;D man måste vara där för att fatta var roligt det var :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback