nu är det slut på det roliga.

Nu blir jag vuxen. OCH JAG HATAR DET!!!11

Jag vägrar ta studenten och att bli stor, skaffa jobb, lägenhet och betala räkningar. Jag kommer få samlat betygsdokument vilket leder till att jag inte kan plugga vidare. Jag har inget sommarjobb vilket leder till att jag kommer få panta burkar hela sommaren. Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv!!!!!! Ush! Livet är pyton och jag vill inte vara med längre. Jag ser ingenting ljust. Jag ser ingenting givande eller roligt. Jag ska till Säffle om två veckor på intensivkurs till körkort. Och om jag känner mig rätt så kommer jag att misslyckas, det gör jag ju ändå alltid.


Idag var Malin och Lofta här och jag bjöd på köttbullar och spagetti. Det var riktigt mysigt, det var längesedan någon var här och lekte med mig. Ja, deförståss, Patrik var här i helgen, men innan dess. Lofta satte i löshår i mitt huvud.




HEJDÅ!!!!!!
JAG VILL INTE BLIVA STUR.

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag känner igen mig alltför väl i det där. Det finns en mening för den känslan vi besitter Emelie. Den lyder; Allvarligt grav studentångest.

2007-06-05 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback