10 saker du INTE visste om mig.

1. Jag städar alltid mitt rum innan jag går och lägger mig, hur mycket klockan än är
2. Om jag inte kan somna så vänder jag mig helt i sängen, så att fötterna är där huvudet brukar vara, jag inbillar mig att jag somnar bättre då
3. Jag byter trosor tre gånger om dagen
4. Jag är beroende av handkräm
5. Jag säger till mina föräldrar att jag älskar dem, morgon och kväll och ger dem även en godnattpuss
6. Jag döper om folk till hemliga smeknamn
7. Jag luktar alltid på mina fingrar
8. Om jag är ledsen, kan jag gråta timmar i sträck
9. Mina näsborrar fladdrar när jag skrattar
10. Jag spelar Nintendo64


Jag som liten flicka =)

Kommentarer
Postat av: Malin

du inte bara luktar på dina fingrar jämt, du kliar dig i hårbotten först och sen luktar :D

Postat av: Johanna

Haha! jag döper också om folk till hemliga smeknamn :D och luktar på mina fingrar..

2007-05-25 @ 11:06:38
URL: http://Johannahf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback