fem små dagar kvar...



... tills balen.
Jag är lite stressad. Har inte fått min klänning av sömmerskan än, rosetten på ryggen måste fästas och jag måste komma på en frisyr och en bra makeup. Ja, det är mycket som ska planeras.


Klänningen som är skräddarsydd just för mig är chockrosa och blänker. Det är ett svart stort spetsband runt min midja som bildar en rosett på ryggen och klänningen är axelbandslös och går över knäna. Hoppas att de blir bra. Jag känner mig faktiskt lite osäker i den. Jag har inga fomer och inga bröst så jag ser därför ut som en liten flicka som går i femman eller något. Jaja, jag får väl lägga på charmen.

;D

Kommentarer
Postat av: malin

klart att du kommer bli fin i klänningen, vi är ju bäst! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback