i'm a sucker for hollywood romance

Jag ligger här i min säng, död efter igår då det blev lite för mycket av det goda, så att säga.
Det var meningen att vi skulle fira Patrik som fyllde 19 i torsdags, men han försvann så jag firade honom i tanken istället. På arena. Det var tråkigt och inte alls kul och jag tappade mest bort min trogne vapendragare mimo flera gånger under kvällen. Men det är väl som det ska vara då, vi går alltid dit tillsammans för att sedan inte se varandra förns det är dags att gå hem.
Som sagt, jag ligger här i min säng, död, och bara inte vill vara död längre. Jag vill få gjort allt jag ska göra inför studenten och sommaren och sen fly landet för att börja om på nytt. Där ingen vet vem jag är, hur jag är. Och där jag inte vet ett smack om någon annan.

Hurra för att börja om!

Det roliga är också att jag vet inte hur länge jag kommer stanna kvar i USA. Jag ska vara där i ett år och sen får jag möjlighet att förnya mitt visum för bara 3000:- och då får jag stanna yttligare ett år. Så jag kanske håller på så, förnyar och förnyar tills jag är 60. Vem vet?
Trött på Karlstad är jag iallafall, vem är inte de egentligen?



hej här var det naket! (för en tatueringstidning, alltså, inte slitz eller så ;P)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du på korten? Värsta modellkroppen :D

Postat av: Anonym

oj, haha nu fatta jag..du ÄR modell, sorry :P

2007-05-19 @ 19:09:42
Postat av: Maz

sedärja, bilderna som gjorde mig nyfiken på dig ;)
Sibylla uteblev eller?
kramis

2007-05-19 @ 22:00:15
URL: http://mazstudios.blogg.se
Postat av: Maz

Neeej, min älskling Viktor delade givetvis min sibyllaupplevelse.

2007-05-20 @ 12:49:49
URL: http://mazstudios.blogg.se
Postat av: Sophie

Hej! Jag letar runt lite bland er karlstad-bor för att bli lika klokare på staden. Jag planerar nämligen att flytta dit i höst, men ser att du ska flytta ifrån staden. Du har bott där hela livet? kanske kan du staden utan och innan? Skulle du kunna hjälpa mig med att hitta dom mest centrala boenden som finns? Är väldigt tacksam för svar! /Sophie

2007-05-21 @ 23:57:49
URL: http://sweetseptember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback