mer kludd

Dagen i Dag.
Vad kan jag skriva om dagen idag? Noll, sero, nada. Jag vaknade tio i tio. Paniik! Hade tid hos doktorn tio. I raketfart sköt jag mig själv upp ur sängen, ner på golvet och grabbade tag i första bästa klädesplagg, vilket jag upptäckte var andreas kvarglömda kläder när jag satt på cykeln och trampade så att vinden slet av alla mina hårstrån på huvudet.
Doktormötet var egentligen bara bortkastad tid och jag satt och jag trampade därifrån redan fem minuter efter jag anlände. Fast då, på vägen hem, unnade jag mig själv en cola och en dosa snus på pressbyrån.

Imorgon fyller min bus 20 år och det känns kul och halvkul på samma gång. Kul för att 20 är ju inte något man fyller varje dag precis och han håller på att bli stor pojk nu :) och okul för att jag så gärna vill köpa honom något riktigt fint men min plånbok inte tillåter det precis. Men jag ska allt ta mig en riktig stan-tur imorgon och hitta något riktigt bra åt honom. Han säger att det räcker med en puss men nä, en puss får han ju jämt så det blir inget speciellt då. Men jag kan ju återkomma med vad jag köpte imorgon.

Nu tror jag inte att det finns så mycket mer att berätta om mitt spännande liv. Tyvärr gott folk, ni får nöja er med detta för idag.



Kommentarer
Postat av: Elin

söt du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback