Shame on me!

Jag har haft så fullt upp att jag totalt har glömt bort min kära blogg.
Idag fick jag en väska av min lilla mamma som jag kan ha på studenten. Den är så söt.
Igår fick jag en plånbok, hör ni? EN PLÅNBOK! Jag har inte ägt en plånbok sen jag gick i åttan säkert. Och så fick jag en, äntligen.

Här får ni en tjuvkik:




Sen kikade jag på http://castlebabe.bilddagboken.se och gjorde ett roligt litet test som malin, min vän, också har gjort. Och titta! Jag blev också en supergirl!
image60

Jag ligger nu i min säng. Trött och förkyld eller allergiskt. Jag vet inte riktigt vad jag är... blek och tråkig som en nakenhund. Det är sista slutspurrten i skolan också och jag har sero, noll kraft att lägga ned mig i skolan fast jag vet att jag måste. Det känns lite som att jag tar det som det kommer. Löser det sig så gör det de. Löser det sig inte så löser det sig längre fram.

emem

Kommentarer
Postat av: Jiyan

Åhh,älskar din lilla väska. har kollat in en liknande på MQ fast i guld:).

Postat av: mimo

Jag är Wonderwoman ^^

2007-06-20 @ 02:48:54
URL: http://mimos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback