what a life...


hej, hallå dagboken!

Jag sitter här i min nya fina sommarklänning och bara njuter. Mamma har planerat ett hängträd och smaskiga buskar med bär på idag uti vår trädgård och jag bara längtar tills jag ska få smaka ^^

Förutom sommarkänslor så är jag galet stressad nu förtiden. Jag måste göra två prov i matte på fyra veckor, skriva en uppsats i naturkunskap, fixa mig ett sommarjobb, plugga massa teori (har prov den 3/7:e och jag måste klara det) sen måste jag ju även spara massa pengar till min resa i september PLUS att jag måste leva nyttigt och dricka massa vatten, inget godis, bara vatten, innan studenten så mina fula norrmän jag har i ansiktet försvinner. Usch vilket liv!

Jag sätter på lite Coheed & Cambria i förhoppning om att bli lite lugn. Ikväll har jag lust att göra massor utav saker men det ser mer ut som att jag kommer spendera min kväll hemma. Jag funderar på att göra om på mitt rum, för det är ju kul. Synd bara att man har sånt litet rum, det går inte att möblera om så mycket då. Speciellt när man har världens största skrivbord i glas. Suck!

Nej, stackars läsare, jag ska inte plåga er mer. Det kan jag göra imorgon istället! Ha en trevlig kväll!

emem




jo, jag städade rummet till slut iallafall. typ lite. klicka fåru se!


Kommentarer
Postat av: Lofta

älskade emem! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback