bildmaraton.

Egentligen har jag inte tid att blogga. Men jag tänkte att jag måste nog det ändå, så att ni barn där hemma i Sverige får någonting att vara lyckliga över.

Igår fick jag vara ledig på dagen och inte börja jobba för ens halv sex. Klockan sju kom det nämligen närmare 30 gubbar och en tant på företagsmiddag och det var full rulle. Jag flirtade in mig såpass att jag fick åka gratis taxi hem till min gata ifrån jobbet halv tolv då jag slutade och då samtidigt skulle gubbarna in och festa i byn.



se så klad man kan vara. här är jag i min outfit på jobbet.


"sakta gå hem genom stan". yep, här har jag slutat jobba.


tvärrs över vår gata ligger sonnys. sonny är assnäll och kallar mig för vännen.


här är våran gröna port.


marsipanfrukt ifrån jobbet. från mig till nusse.


Ja, det var väl allt för nu. Nu måste jag skynda mig till jobbet.
Och en sak, jag ber om ursäkt för bildkvalliten på alla bilderna. Jag lånade Andreas kamera, och den verkligen VILL INTE få fokus :( buuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback