första heldagen på jobbet.

jag har haft världens bästa dag. jag trivs verkligen i oslo och mitt jobb är bäst i hela världen. är nu inte lika ensam längre, jag har min svenska arbetskollega Karin att luta mig mot, hon fungerar mest som instruktör och tolk, kanon! så, världens bästa dag över går snabbt till sämsta dag när jag kommer hem och är lycklig så är huset tomt. GREJT! inte alls. jag vill inte komma hem till ett tomt hus, jag vill komma hem till ett hus av folk där jag kan berätta om min braiga dag. men inte då. suck och stön. skit andreas! mmmm, jag vet att du kommer läsa det här. men där fick du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag är arg. men lite glad också. för jag ska jobba nu fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag and so on and so on. det kommer att kittla dödsskönt i kistan (på mitt konto)

nu ska jag gå och göra ingenting, tingeling. hej!

och btw. om du vill gå i mina fotspår kan du alltid göra de. vi behöver en till servitris på jobbet nu.

Kommentarer
Postat av: zanna

ooh ni är så duktiga där borta i norgeland du och lillebror! :D själv var jag o tatuerade mig igår.. blev dock inte färdig denna gången heller, men om ni vill titta på ett halvfärdigt resultat så finns bild på min blogg!

kram o tjingeling! ;)

Postat av: Amanda

Gaaah ge mig jobbet ! ;)

2007-11-08 @ 21:46:49
URL: http://mandimania.blogg.se
Postat av: malin

haha, jag har en så rolig sak jag måste berätta sen :D

2007-11-09 @ 21:15:28
URL: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback