god morgon oslo.

Vilken morgon.
Stackars Andreas försov sig, väckte mig, jag börjar gråta, han stressad försöker äta och göra sig i ordning, jag gråter ännu mer, hulkar, störtgrinar, han kramar, springer och gör sig i ordning, jag följer efter, gråtandes, han tröstar, jag gråter ännu mer, han måste gå, han älskar mig säger han, jag älskar honom också säger jag, gråter ännu mer, jag somnar.

När jag är så trött i både psykiskt och fysiskt, då gråter jag, vilket jag var och gjorde idag. Jag grät alltså inte för att jag tyckte det var synd att Andreas var försoven. Nä, jag grät för att min chef vill att jag ska jobba imorgon, vilket jag inte orkar. Jobbade igår med. Fick som turvar ledigt idag och det är skönt. Jag ska ta mig en tur på staden, måste köpa skor och byxor. Så det ska jag ragga idag. Sen är jag ledig onsdag också. Försökte ragga hit lite folk över msn, men mina locka-med-kakor-försök funkade inte :(



Sen tänkte jag lägga upp två roliga bilder. Den första är rolig för att vi left utan lampa i taket i en vecka nu, och jag har tjatat på Andreas att han ska laga den, vilket han gjorde igår. Antingen tror han väl att han är tillsammans med en dum flickvän eller så ja... jag vet inte vart han fick detta ifrån:



Och den andra roliga bilden är ifrån damtoaletten på mitt jobb. observera DAMtoaletten. Fy!
(och nej, det är INTE mitt!!!!!)





Kommentarer
Postat av: malin

UUUUUH, den sista bilden är bara sååååå äcklig! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback