kalasbra

Världens starkaste man kommer in i mitt rum, han är så stor att han knappt får plats "Ska jag knäcka rätt ryggen på dig?". Då skulle jag bli glad. För nu har jag lagt hela mitt rum i lådor och resväskor och jag har ont i min stackars lilla beniga rygg. Om du är bra på massage, kan jag komma och hämta dig med bilen. (observera, BILEN!)
Min stora vita byrå står och gapar och glor på mig. För den har ingenting att tugga på längre. Tom på kläder, strumpor, trosor och annat skoj som jag har gömt där under åren vi haft tillsammans. Åh. Jag är så kalasbra! Kalasbra på att flytta.


Här är jag när jag är fånge_167.
MYCKET NÖJE!
image156

xoxo

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va roligt för dig att äntligen få flytta Emlan! :) Kommer och hälsar på gör jag gärna, LYCKA TILL MED ALLT IDAG så hörs vi på msn också :) Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback