nu kommer livet

Jag har jobbat åtta dagar irad utan att hinna andas. Inatt åker jag hem till Karlstad för att hämta ut mitt körkort, äta pappas mat och köra bil. Jag längtar.

Men först ska jag försöka att ta mig ned till Oslocity-huset, om jag orkar, för att jobba i butiken. Jag måste verkligen jobba idag, för på måndag ska jag stänga själv, och det är ett hvete. Massa papper som skall fyllas i, pengar skall räknas och skrivas upp på alla tusen papper och DRET. Jag orkar inte. Men jag måste. Nästa vecka ska jag på min tredje arbetsintervju. Sen har jag fått ett till jobb, i bageriet på ICA. Det är fett med pengar, så jag ska verkligen överväga det. Fast det är ju butiksjobb jag egentligen vill ha. Men ja ja. Det löser sig.

Nu måste jag göra mig i ordning.
*puss*

btw gott folk, så kanske jag kommer att anställa Patrik som min praktikant i bloggen när jag inte orkar skriva.

image179

Kommentarer
Postat av: andreas

kommer sakna dig...maaaaaaaaaassa smask!

2007-11-30 @ 00:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback