nyinflyttad osv.

jag är en liten flicka i en stor stad. jag tyckte att jag var stor, men jag är en lögnare. jag känner noll, sero, none här. så jag umgås mest med molgan. men vad har jag att grina över, jag har bara bott här i en dag. åh vad jag är mesig! iallafall så har jag mest dolat hela dagen så jag tänkte slänga in lite bilder här och visa den nya lyan. nu äre ju såhär va att man får tager det man hager hemifrån så det blev såhär:



vår dörr, den är fränast! (observera att den är lika äkta som en äkta gucciväska. andreas har snott den på en av lill-babs "konsärer" eller vad man ska kalla de)



Här är vår hall (jag har gjort garderoben själv, kalas vad jag är bra!


 
Ja, och här har ni rummet, det är mycket mysigare än vad det ser ut.
och som ni ser, mina gardiner blev visst lite för korta, obäddad säng, fyllt en hel tvättpåse på en dag, typiskt!
och på sista bilden, en provisorisk soffa, det får duga sålänge tills vi hittar något annat.


ni får komma och hälsa på.
xoxo

Kommentarer
Postat av: malin

åh, jag ser min tavla! :D
jag tycker att det ser massa mysigt ut och kommer hemskt gärna och hälsar på. (gärna mer än bara en helg om jag får (A)) :D

Postat av: Patrik

Hej hopp! Hoppas du trivs bra i storstaden :) Ville bara skicka ett meddelande och tala om att jag lever. Och att jag nu skriver en kommentar, eftersom du alltid brukade säga att jag aldrig skrev något. Hälsa Andreas! Du ska veta att jag tänker på dig.

2007-11-06 @ 00:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback