oslo är en bra stad!

i varje fall idag. än kan jag inte säga att det är "min stad" men det är en bra stad. För jag har shoppat idag, jag skulle ut och köpa skor och svarta jeans till jobbet. Men... jag vet inte vad som flög i mig. Jag brukar inte få SÅNNA HÄRA cpshoppingbegärryck. I varje fall... här har ni det jag släpade hem:

- ett par skor
- två par jeans
- en jacka
- en väska
- en tröja
- två bh:s
- en coca cola

Och nu har jag inte lika mycket pengar kvar på kontot. På tre timmar spenderade jag 2591,09 kronor.
Nu har jag liiiiiiiite, en aning ångest.... undra vad Andreas kommer säga. Förlåt nusse. Jag kan lämna tillbaka... ja... cheap monday jeansen (jag har hittat världens mysigaste cheap monday butik på en smågata här nära mig, WE!)



haha! god morgon emem.
nu ska jag spela lite xbox 360! YÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback