passiv knarkare, det är vad jag är.

men jag antar att det inte är helt mitt fel, det är ju så att jag är passivrökare av både maja och hasch. det är alla normän och norkvinnor. för alla röker sånt här, i varje vrå. därför har jag skämt ut mig just tack vare dem, jag är passiv rökare.

iallafall. hur jag skämt ut mig? jo. min mobil ringer och jag svarar, och jag hör en kvinnoröst, med världens grovaste norska och hon säger att hon ringer ifrån... ja, jag har ingen aning. jag har fått jobb på ett ställe som jag har ingen aning om vart det är. vad pinsamt. jag frågar om adressen för jag tänker att då kanske jag kommer på vad det är för jobb. och hon säger någonting som låter som slem gatan. så ja, jag får väl leta upp någon slemgata imorgon klockan 10 då. ush så pinsamt.

tack alla himla majahaschare för att ni sabbar min hjärna och mina trummhinnor och mitt försök till att förstå norska!

Kommentarer
Postat av: malin

men sötnöt, du kan ju inte bara lägga på utan att ha fått veta var du ska! :D men vi kan väl antagligen utesluta alla affärer i oslo city och jernbanetorget :P

Postat av: a

uäck för norska. det är typ som danska och det är svårt!

2007-11-06 @ 23:41:15
Postat av: malin

äh, norrmän går det ju i de flesta fall att prata med iallafall. danskar måste man prata engelska med och frågan är om man ens då förstår dem. nej, uschusch. norska är en vanesak! du förstår snart, ska du se, gullebulle :)

2007-11-07 @ 03:01:54
URL: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback