superemem.

Åh, äntligen hemma. Jag har jobbat lika hårt som en mamma till 11 barn. För det finns visst mammor som har så mycket barn. Skrikande barn som har bajsat i byxan och som måste torkas rena.
Jag är en konung på jobbet. Ingen har sagt det till mig, förutom mig själv, men jag bara vet att jag är en konung. För medanns alla står ute på altanden och skaffar sig cancer i lungorna, köldskador på fingrarna och skaffar sig massa kroppsfett så jobbar jag. Jag hjälper fulla förvirrade gubbar som inte vet om jackan de har på sig är sina, jag tröstar tanterna när de är arga för att de fick lite för lite vin i glaset, jag hjälper alla med allting samtidigt och när jag känner på mig själv i magen så märker jag att jag har fått åtta extra armar. Jag är lite som en superhjälte.

Stackars Jeppes Restaurang. På måndag finns det ingen superemem där längre som kan hjälpa dem med allting. På måndag blir jag superhjälte på klädesbutiken Risoe. Jag planerar att ta över butiken så småning om.

Amanda, min cellkamrat ifrån Dialon flyttar hit nästa vecka. Det ska bli kjempe grejt.

Nej, nu måste jag faktiskt dra mig uppåt till sängen. Ingen i familjen är hemma. Alla mina män har lämnat mig åt oslo. Andreas har tagit sitt pick och pack och flytt landet till Karlstad. Love är och vinglar någonstanns på Majorstuen och Andreas nr2 han är hos sin flickvän och har cozystuff för sig.

G'night.

min älskling.


Karin, your my sister now. Don't leave me...

Kommentarer
Postat av: Amanda

du blir superhjälte på klädbutiken iställdet, typ får lura dom tjocka att dom är snygga endå i alldeles för små kläder, då har du gjort deras dag :D haha nejdå, det va lite elakt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback