tuff tuff tuff tuuut. här kommer jag!

Idag är jag jätte glad. Jag, Malin och Johan har åkt bil hela dagen. För jag har tagit körkort, hurra hurra för mig! Och på söndag flyttar jag hemifrån, jisses. Jag är stor flicka nu, körkort, hemifrånflyttad, snart iallafall. Jag flyttar till Oschlo till en söt lägenhet med högt till tak, stora fönster som man kan sitta och dricka varm oboy i. Och vart ligger den? På Karl Johan såklart. Jag välkomnar dig hem till mig på en kopp oboy. Hejdå Sverige.
Hejdå
Malin. Vad ska jag göra utan dig? :(



xoxo

Kommentarer
Postat av: malin

du är så söt! du får gärna hämta upp mig fler gånger med lilla pärlan :D

Postat av: malin

:( buhuuuuu! men du vet ju att både jag och johan är ditflyttad om ett halvår eller så (jag innan dess, såklart). glöm inte bort mig! jag glömde ju inte bort dig när jag bode i oschlo! :D pussochgos.

2007-11-02 @ 00:42:31
URL: http://castlebabe.blogg.se
Postat av: Alma

No det är inte sant?! Nu blir jag ledsen i ögat emem , på riktigt. Du flyttar?
Grattis till körkortet i alla fall!!! :) Var rädd om dig darling

2007-11-02 @ 11:58:34
Postat av: Alma

och vet du vad en till sak. Om inte du skickar in dina bilder till en modelagentur, pronto, så kommer jag göra det :O

2007-11-02 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback