Fånge _167 är från och med nu, Fri!

Idag gjorde jag någonting oväntat och jätte spontant, nja, där ljög jag lite, jag har väl gått och filurat på detta länge men aldrig liksom vågat. Men idag, idag sa jag upp mig. Så nu sitter jag här på min blåa matta, på mitt golv, äter kakor och är helt helt arbetslös. En deprimerande tanke för några, JUBLANDE tanke för mig. Nu ska jag göra lite som jag själv vill, vill jag sova till fem och sen äta glass till frukost, ska jag göra det. Vill jag gå upp fyra på morgonen för att dra ut och springa, ska jag göra det. (Fast ioförsig, det skulle aldrig hända, men ändå) Livet är härligt idag!

På torsdag el. fredag åker jag till norge. Ska på intervju för Bik Bok och Ica.
Hoppas mest på Bik Bok dock.



Skandal. Upptäckte nyss att jag inte haft en egostund i min blogg på länge. Endel som läser kanske inte ens har någon hum om hur jag ser ut. Så varsegod, MYCKET NÖJE!
image138


mamma leker paparazzi och jag lite halvförtvivlad och halvnaken i ett.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Underbart för dig Emelie, tråkigt för mig dock, I miss you here! :( men jag sticker snart jag med, då är det vi två som kommer göra Oslo by Night jävligt osäkert ;) Jag önskar jag kunde göra detsamma!

Postat av: Alma

vad hände med att vi skulle bli grannar?! :O Jag vill ha dig här ju!

2007-10-11 @ 08:48:53
Postat av: malin

du är bäst, helt enkelt. :) nu sätter jag en gräns. får jag inte jobb i sverige innan du tagit körkortet, så flyttar jag med dig till norge. så styr vi lägenhet, du och jag och andreas! låter det fint? hoppas att ni får en fin helg i oslo. puss, hjärtat! :)

2007-10-11 @ 18:27:12
URL: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback