fis, ägg och neger.

Inspirerande dag måtte jag allt ta och säga. För att sumera hela dagen i en mening så hänvisar jag till min något rasistiska rubrik. Jag ber om ursäkt. Jag är inte rasist utan det hela började med att jag och Malin var ute på en traditionell fotorunda och vi hamnade till sist under en tunnel. Tyvärr var det lite rusningstrafik i tunneln och folk kom med sina husdjur och cyklar. Vi pratade då högt om att vi gjorde ett jobb för NWT (nya wermlandstidningen) för att förminska pinsamheten. En person kommer fram ur mörkret tio meter bort där vi stod i ljuset;

- NEJ, DET KOMMER EN NEGER! *peka* ...... oj, sa jag det där högt?


o aj aj aj aj buff
vi är vilse i svampskogen :(


image147
söti söti.
du är min malin förevigt.


varför är det okej att lukta på koktägg men inte när en fis luktar exakt lika dant? - malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback