fladdermus med vingar.

Först och främst, mina kära läsare, så vill jag be om ursäkt för mitt förra hatiska inlägg. Skälet till det var egentligen för att jag inte hade tagit en snus på ca. sex timmar och jag var väl inte helt mig själv. Fast jag menade egentligen det jag skrev, men det behöver ni inte veta så jag strycker en här meningen.

Idag har jag haft en heldag med malin bestående av en kopp fika på waynes, lite skitsnack och skitsnask (godis, chips, cola) och lite fotande. Tänkte ge er lite nöje, eller rättare sagt MYCKET NÖJE;



image144

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åååh jag älskar sista bilden, nu behöver du inte söka jobb mer Emelie, du är ju modell förtusan! ;)

Postat av: Alma

Jag håller med Amanda, du ÄR modell! Kom hit, skaffa en agentur, prata skit med mig :)

2007-10-16 @ 19:22:44
Postat av: emem

haha, vad gulliga ni är :) men jag är för feg för att skaffa en argentur :P Alma, dig har jag inte sett på typ fyra år = jag saknar dig. Amanda, dig har jag inte sett på en vecka = jag saknar dig med :( BUUUUU

2007-10-16 @ 20:32:30
URL: http://emems.blogg.se
Postat av: Amanda

I miss you to! jag tycker vi måste göra nåt snart, typ se en julkalender eller va som helst :)

2007-10-17 @ 01:38:32
URL: http://mandimania.blogg.se
Postat av: malin

mihi, vi är bäst på att ta bilder mitt i natten när klockan är elva på kvällen :D ses imorgon, då ska vi ta massa mer, kanske när det fortfarande är ljust ute? :) pussi.

2007-10-17 @ 12:56:36
URL: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback