jag hatar dig och dig och dig :)

Har varit i oschlo nu under några dagar. Härlig stad, MYCKET härligt att göra ;D HAHAHA
Nej, så nu blir jag hemma någon dag och sen hoppas jag på att åka dit igen denna vecka i några dagar. Och sen hem i någon dag och sen åker jag igen, förhoppningsvis föralltid. Och jag är så hatisk ikväll att jag längtar tills jag ser era ansikten och vet att "Haha, häxskratt, detta är den sista gången jag ser dig och dig och dig och ditt fula nylle" och det bara spritter och sprätter i mina häxigafingrar för jag är så mycket bättre än du någonsin kommer att bli, för jag är dressed for success och snart kommer jag göra bål av dig.

Jag tycker att du är bedrövlig och hemsk och jag bryr mig inte om jag ens någonsin kommer att höra ifrån dig igen. Då du kan sitta där på din fåniga gata och tro att jag tycker om dig. Men det har jag inte gjort på länge länge....
Du är inte jag. Och det kommer du aldrig att bli.

Kommentarer
Postat av: malin

du är bäst och snart kommer karlstad vara ett minne blott och vi kommer sitta på VÅR gata i oslo och tjäna fett med stålar! pusspusspusspuss.

Postat av: Alma

Vart ha du sökt jobb?
Svergie kommer sakna sin äckligaemem :(

2007-10-15 @ 15:56:36
Postat av: Hei Kjæreste mine!

Hei min kjæreste, jeg elsker deg mer æn nøe annet!
Nuss og Klem din Nussi :)

2007-10-15 @ 16:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback