Köttyxa

Ibland vill jag verkligen äga den där stora feta mäktiga köttyxan som jag nämnde i förra inlägget. Igår tillexempel. Inte just bara för att hugga huvudet av Amanda när hon sjunger (hon har en ny favoritlåt idag). Utan då jag låg i hejdundrandes migrän. Igår var den mest allvarligaste migrän-situationen jag någonsin haft. Den spred sig över näsan och ögat. Och medans jag ligger där och slår på mig själv med knytnävarna i skallen och hoppas på att det kanske går över om jag misshandlar mig själv, DÅ, då hade jag gärna velat äga den där köttyxan ifrån konsums köttdisk. Tänk dig att ha migrän och hugga en yxa genom huvudet, Åh, Mmm, jag njuter av bara tanken. Givetvis hade jag nog dött, men det spelar ingen roll för när man väl ligger där och spyr, fryser och svettas på en och samma gång, då dör man gärna. Om någon mot all förmodan skulle ha en köttyxa där hemma så lägger jag gärna ett bud på den. Ska vi säga 20spänn?

Kommentarer
Postat av: zanna

gör mig en tjänst, hugg inte av dig huvudet snälla! Skulle bli så otroligt svårt o få tysst på en sörjande lillebror o sen skulle jag inte ha nån kul blogg att läsa eller nån kul svägerska kvar ju! ;)
k r a m i !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback