Normal dag, typ...

Idag är det en vanlig dag.
Och en vanlig dag innefattar att jag  går upp klockan kvart över åtta, vilket innebär att jag har försovit mig. Jag gör mina vanliga sysslor; käkar en toast och ett glas oboy. Superduschar jättefort och hinner inte göra i ordning håret så jag ser ut som en uteliggare som legat på gatan och sovit i en sopsäck. Sen kutar jag vanligtvis till bussen, men idag hände något onormalt, jag trippade mest fram i de mest obekvämaste skorna som jag får blåsor av och medans jag trippar fram säger jag; "VARFÖR, IDIOT EMELIE, VARFÖR TOG DU DESSA SKOR PÅ DIG IDAG?" Och jag funderar på att springa hem och byta, men kommer på att jag naturligtvis inte skulle hinna det. Så jag får trippa vidare. Kommer till jobbet försent som vanligtvis.

Sätter mig bredvid Amanda, för hon paxar alltid den platsen åt mig. Jag vet inte riktigt varför jag sätter mig bredvid henne eftersom att hon alltid lyckas sjunga på en dålig låt såsom "I fell in love in a dj" som jag förövrigt plågades med på hjärnan hela dagen igår. I egentligen vill jag ju bara springa till närmaste Konsum och köpa en köttyxa i köttdisken och sen hugga i huvudet på henne för att hon ska hålla tyst. Nej men vad säger jag? Så kan jag ju inte säga... Förlåt Amanda, jag vet att du lider av mardrömmar och jag vill inte ge dig en till sömnlös natt. Jag menar att jag vill helst klappa dig på kinden, kolla in i dina stora mörkbruna bambiögon och säga "HÅLL KÄFTEN!!!!!"

(nu började hon igen, ÅÅH)

Nyss var det lunch och då hände något inte så normalt heller. Alltså, enligt normalt så menar jag det som alltid händer varje dag. Men idag åt jag och Amanda hemma hos henne istället och så kollade vi på Mysteriet på greveholm (fortsättning ifrån gårkvällen).

Nu ska jag forsätta ringa runt och plåga människor genom att sälja Min Häst.
Skriv en kommentar vettja om ni vill ha lite häst så kan ni köpa de av mig!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahahaha vafan ;D jag ska inte sjunga en ton i fortsättningen! om du tänker så hemska tankar säger jag bara rätt åt dig m,ed skavsåren HÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄ :DD

Postat av: zanna

haha kan se dej trippandes till bussen framför mej! ;) Har du hör något från lill-svante i stora norgelandet? för det har inte jag... som vanligt. :P
kramsi!

2007-10-03 @ 16:25:18
URL: http://klemsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback