Städning, Persbrant och jag som Häst

Just nu är klockan 23.33 och det är kväll, ja naturligtvis. Det är mörkt och kallt ute och massa löv överallt. Jag sitter och tittar på reklam, just nu är det en tant som pratar om hög kvalitet på Elgiganten. Det är bra, tycker jag, att det är bra kvalitet. Åh nej, nu visar de kläder ifrån Indiska och det kliar i mina ben, för jag vill ju helst springa ned till busshålsplatsen och ta en buss till stan och köpa lite kläder, men så dumt av mig, stan är ju stängt nu. Jag får åka buss imorgon istället. Nej igen, det kan jag inte. Imorgon har jag planerat in en av världens bästa dagar. Och det, enligt mig, är när jag får storstäda mitt rum, tvätta kläder, byta till nya rosa lakan i sängen. Det är en av världens bästa dagar. För det är kul att städa, jag känner mig så flitig då. Speciellt om jag får städa i underkläder, med hög musik. Helt ska det vara hiphop. Javisst, hiphop, för då kan jag verkligen skaka på rumpan och leka att dammsugar röret är min mikrofån och alla dammtussar är min publik. Jag är egentligen inte direkt stort fan av hiphop, men när man städar så är det ett måste. Föressten har Persbrant flytt till Tyskland eller någonting, de såg jag på aftonbladet. Då tror jag att Amanda blir ledsen, för jag har för mig att hon gillar honom. Och jag som inte ens är säker på om han stavar Persbrant eller Persbrand. Men det spelar väl ingen roll, ni vet vem jag menar.

Nu tänker jag visa världens hästbild på mig själv. Jag och Malin var ute och gick och då sa vi något roligt och då skrattade jag så mycket att jag såg ut som en häst, en hungrig häst tillråga på allt. Det är kul, den bilden måste jag visa.
Mycket nöje, GNÄGG!

image151

xoxo

Kommentarer
Postat av: lulu

DU ÄR FIN

Postat av: Amanda

Jag är förkorssad! Jag ska genast åka till Tyskland och hämta hem älsklingen ;)

2007-10-31 @ 18:03:03
URL: http://mandimania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback