värsta händelsen för nyfikna skvallertanter som jag.

Nu är jag hemma i vårt kalla land Sverige igen, ioförsig har det varit lika kallt i Norge men ändå. Jag ska berätta något spännande för er, årets upplevelse skulle jag nog vilja kalla det. Det var såhär att bussen stannade i tullen och jag tänkte "Vad händer nu?" Och så tittade jag ut genom bussfönstret och det jag fick se fick mig att tänka "VAD HÄNDER NU?" För utanför står fem poliser och en hund. (!) De går längst bak i bussen och mitt huvud följer efter. Längst bak sitter en ung kille (25+) och på andra sidan bussgången en mörkhyad tant (45+) och de börjar gräva runt på de stackars människorna, i väskorna, i jackorna, i tröjorna och tillslut blir båda två uppslitna och medtagna ut ur bussen. Hunden springer omkring och snosar runt mig och jag tänker ".... vad... händer... nu....?" och hunden hittar HASCH BREDVID MIG. Det var bara för mycket Vad händer nu. Men som tur var så var det inte mitt hasch utan killens desperata försök till att undanröjja bevis. Iallafall så sitter vi där i det dramatiska ögonblicket (20 min) och bara väntar och poliserna springer mest omkring, ut och in och vovven efter. Sen åker bussen vidare utan killen och tanten. Stackars smugglare, undra vad som händer med dem inatt...?!



Nu är jag som sagt hemma igen (Ja, det skrev jag ju där uppe) och jag är helt pirrig och skuttig. Jag har myror i bena och i armarna och i magen bor det några fjärillar. Varför? Jo, för att på torsdag ska jag åka utomlands med
Malinenene. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: malin

iih, pirripirr, det ska bli så roligt att åka till det andra landet med dig, min kära! :)

Postat av: Alma

Vilka äventyr Norge kan bjuda på, det var det värsta :O
Vilket land får den stora äran att få besök av emelie nilsson?

2007-10-21 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback