11sept.

11 september Igår gick programmet "11 september - Dagen som förändrade världen" på tv3 och jag kan väl inte göra annat än att hålla med. För om inte jag fanns så vems blogg skulle du just nu läsa? Och om inte jag fanns, vem skulle gå runt i mina skor och äta dubbel cheese naturell? Vem skulle äga min gosebjörn trasselsudd om inte jag fanns, och vem skulle skulle sitta uppe till sent på nätterna och bara zappa på tvn IFALL man har glömt bort att se på något viktigt program? Vem skulle skälla på Andreas när han inte gör som man vill och vem skulle Malin göra alla hyss med? Vem skulle passa min systerson Lukas, fast han är som en stor böld i röven ibland? Vem skulle gråta när Mofasa dör och vem skulle klappa i händerna när publiken gör det i Oprah?


Svårt att svara på men det rätta svaret borde väl egentligen vara Någon annan.


Skäl till att fylla år suger:
1. Man får aldrig det man önskar sig mest
2. Man får aldrig många paket
3. Det är pinsamt att öppna paket
4. Man måste leka glad
5. De suger.

Kommentarer
Postat av: malin

aww, du behöver inte leka glad när du öppnar mitt paket. vet du vad?! jag tänker packa in det smart så att du inte behöver tycka att det är pinsamt när du öppnar det :D grattis once again :)

Postat av: Anonym

grattisgrattisgrattis i efterskott!! storkram till dig :D

2007-09-13 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback